Peti agya

Peti agya

Új KRESZ

2024. január 31. - Petiagya

                 A napokban megint felütötte a fejét, no, nem a Korona vírus, hanem az ugyanolyan veszélyes, új Kresz iránti igény.  A hozzászólók között körülnézve, a neten kutatást végeztem, ahol ráakadtam a mozgalom hajtómotorjának tekinthető Intelligens BMW-sek egyesületére. A net sötét bugyraiban volt elrejtve az alapszabály és a főbb módosítási javaslatok. Most megosztanám mindenkivel az általam fellelt, de a háttérhatalmak által mélyen eltitkoltakat.

                Az alapszabályból néhány pont:

                Tagsági feltétel a max. 82-es IQ. Amennyiben ezt valamilyen véletlen folytán a tag átlépi, vagy elvégzi a nyolcadik osztályt, automatikusan kizárásra kerül. A tagság feltétele lehet még, egy bármilyen régi vagy nagy BMW alapokon nyugvó „Bömös” vagy házilag ültetett VW I-II vagy házilag átalakított, a Batthyány örökmécses fényére vagy cirkuszos kocsira hajazó világítás.

                A hatályos közlekedési szabályok ismerete kizáró tényező. Minden tag, maga határozza meg, hogy a környezete milyen szabályokat vegyen figyelembe. A fő szabály, hogy őket senki sem zavarhatja meg békés ámokfutásukban.

                A tagok autó híján fényesre suvickolt, minimum ½ kg-os sárgaréz nyaklánccal vagy minimum 90 decibel hangerejű, telefonnak látszó tárgyba üvöltött „b…om a szádat mond meg neki, hogy fél milla alá nem megyek” szavakkal vagy térdig feltekert nadrággal láttatott térdzokni viselésével azonosítják magukat.  Elvárás a tagoktól, hogy autójukon állandóan világítson, a ködfényszóró. Az irányjelző bármikor való bekapcsolása, az egyesületből való azonnali kizárást vonja maga után.

                És, most a KRESZ módosítására való javaslatok:

  • A jobbra tartási kötelezettséget, mint kommunista összeesküvést el kell törölni.
  • Jobbra kanyarodni csak balról lehet, természetesen a menetiránnyal szemközti sávól.
  • Balra kanyarodni csak jobbról, lehetőség szerint az útpadkára lehúzódás után.
  • Körforgalom előtt minden esetben hirtelen, állóra kell fékezni az autót, majd megvárni legalább egy járművet, amely behajt. Öt perc bamba fejforgatás után, ettől eltekinthetünk.
  • Egyenes útszakaszokon a megengedett sebesség 140 km/h. Minden kanyar előtt intenzív fékezést kell eszközölni, majd 45 km/h sebességnél nem gyorsabban haladni.
  • Kereszteződésekben, a védett úton haladó jármű, bármikor megállhat, és az elsőbbségadásra kötelezett járművet integetéssel, mondókákkal, szükség esetén cukorka, játék átadásával kicsalogathatja. A mögöttes forgalomra tekintettel lenni tilos.
  • A gyalogátkelőhelyen gyalogosnak semmi keresnivalója nincs. Ott csak kerékpárosok közlekedhetnek. Gyalogátkelőhelynél a gyalogos köteles megállni, nézelődni.
  • Kerékpárosok bárhol, bármikor, bárhogy közlekedhetnek. Rájuk az Orosz-rulett szabályai az irányadóak.
  • Szürkületben szürke autón bárminemű világítás használata tilos.
  • Ködben a köd-helyzetjelzőt kötelező felkapcsolni, ha bármilyen jármű utoléri a haladó járművet, és azt mindaddig bekapcsolva kell hagyni, míg az izzó ki nem ég.
  • Éjszaka, az ellenfél megismerése céljából, bal oldali világítás nélkül is lehet közlekedni, csak közben azt kell mondogatni: motoros vagyok, motoros vagyok.
  • Vontatásnál, az elakadás jelző háromszög helyett, vészvillogó használata kötelező. A vontató és vontatott jármű haladási irányát helyesen megtippelők pénzjutalmat kapnak.

 

                Itt riadtam fel álmomból. Összerázkódtam, és megállapítottam, hogy a hideg pacal nem jó ómen. Aztán rájöttem, hogy ez nem rémálom, hanem a valóság

 

                          SzaPe

A bejegyzés trackback címe:

https://petiagya.blog.hu/api/trackback/id/tr4618315851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása