A napokban megint felütötte a fejét, no, nem a Korona vírus, hanem az ugyanolyan veszélyes, új Kresz iránti igény. A hozzászólók között körülnézve, a neten kutatást végeztem, ahol ráakadtam a mozgalom hajtómotorjának tekinthető Intelligens BMW-sek egyesületére. A net sötét bugyraiban volt elrejtve az alapszabály és a főbb módosítási javaslatok. Most megosztanám mindenkivel az általam fellelt, de a háttérhatalmak által mélyen eltitkoltakat.
Az alapszabályból néhány pont:
Tagsági feltétel a max. 82-es IQ. Amennyiben ezt valamilyen véletlen folytán a tag átlépi, vagy elvégzi a nyolcadik osztályt, automatikusan kizárásra kerül. A tagság feltétele lehet még, egy bármilyen régi vagy nagy BMW alapokon nyugvó „Bömös” vagy házilag ültetett VW I-II vagy házilag átalakított, a Batthyány örökmécses fényére vagy cirkuszos kocsira hajazó világítás.
A hatályos közlekedési szabályok ismerete kizáró tényező. Minden tag, maga határozza meg, hogy a környezete milyen szabályokat vegyen figyelembe. A fő szabály, hogy őket senki sem zavarhatja meg békés ámokfutásukban.
A tagok autó híján fényesre suvickolt, minimum ½ kg-os sárgaréz nyaklánccal vagy minimum 90 decibel hangerejű, telefonnak látszó tárgyba üvöltött „b…om a szádat mond meg neki, hogy fél milla alá nem megyek” szavakkal vagy térdig feltekert nadrággal láttatott térdzokni viselésével azonosítják magukat. Elvárás a tagoktól, hogy autójukon állandóan világítson, a ködfényszóró. Az irányjelző bármikor való bekapcsolása, az egyesületből való azonnali kizárást vonja maga után.
És, most a KRESZ módosítására való javaslatok:
- A jobbra tartási kötelezettséget, mint kommunista összeesküvést el kell törölni.
- Jobbra kanyarodni csak balról lehet, természetesen a menetiránnyal szemközti sávól.
- Balra kanyarodni csak jobbról, lehetőség szerint az útpadkára lehúzódás után.
- Körforgalom előtt minden esetben hirtelen, állóra kell fékezni az autót, majd megvárni legalább egy járművet, amely behajt. Öt perc bamba fejforgatás után, ettől eltekinthetünk.
- Egyenes útszakaszokon a megengedett sebesség 140 km/h. Minden kanyar előtt intenzív fékezést kell eszközölni, majd 45 km/h sebességnél nem gyorsabban haladni.
- Kereszteződésekben, a védett úton haladó jármű, bármikor megállhat, és az elsőbbségadásra kötelezett járművet integetéssel, mondókákkal, szükség esetén cukorka, játék átadásával kicsalogathatja. A mögöttes forgalomra tekintettel lenni tilos.
- A gyalogátkelőhelyen gyalogosnak semmi keresnivalója nincs. Ott csak kerékpárosok közlekedhetnek. Gyalogátkelőhelynél a gyalogos köteles megállni, nézelődni.
- Kerékpárosok bárhol, bármikor, bárhogy közlekedhetnek. Rájuk az Orosz-rulett szabályai az irányadóak.
- Szürkületben szürke autón bárminemű világítás használata tilos.
- Ködben a köd-helyzetjelzőt kötelező felkapcsolni, ha bármilyen jármű utoléri a haladó járművet, és azt mindaddig bekapcsolva kell hagyni, míg az izzó ki nem ég.
- Éjszaka, az ellenfél megismerése céljából, bal oldali világítás nélkül is lehet közlekedni, csak közben azt kell mondogatni: motoros vagyok, motoros vagyok.
- Vontatásnál, az elakadás jelző háromszög helyett, vészvillogó használata kötelező. A vontató és vontatott jármű haladási irányát helyesen megtippelők pénzjutalmat kapnak.
Itt riadtam fel álmomból. Összerázkódtam, és megállapítottam, hogy a hideg pacal nem jó ómen. Aztán rájöttem, hogy ez nem rémálom, hanem a valóság
SzaPe