Peti agya

Peti agya

Jelentés (Legkisebb királyfi)

2024. március 08. - Petiagya

Meseország rendőrségének archívumából

 

                Szolgálatom teljesítése során 15 óra 26 perckor bejelentés érkezett, hogy egy lefejezett test hever a Kerekerdő tisztásának közelében.

                Azonnal a helyszínre mentem, ahol az árokparton egy testet találtam. Nem messze, megtaláltam a vélelmezhetően a testhez tartozó fejet is.  A test mellett egy ló legelészett és egy róka settenkedett. Mivel a személy életjeleket nem mutatott, ezért az ügyeleten keresztül azonnal mentőt kértem a helyszínre. A reanimálást megkezdtem, de minden nyomásra vér spriccelt a nyakból, ezért annak folytatásától eltekintettem. A helyszínre érkező mentő egység vezetője a testet megvizsgálta, a halál beálltát megállapította, majd távoztak.

A helyszínt biztosítottam és azonnal adatgyűjtést végeztem. Ennek során a róka elmondta, hogy az elhunyt a Legkisebb Királyfi és a testvérei ölték meg. Elmondta továbbá, hogy a testvérek szerelemféltésből cselekedtek és a királyfi menyasszonyát elrabolták. A halaszthatatlan nyomozati cselekmények foganatosítása érdekében a helyszínbiztosítással megbíztam a Rókát és az ügyelet tájékoztatása mellett az elkövetők után mentem.

A királyi udvarban a két testvért megtaláltam. Őket igazoltattam, majd elszámoltattam. Elmondták, hogy édesapjuk utasítására mentek a Kerek erdőbe két egymást követő napon. Mindketten találkoztak a rókával, aki személyes bosszútól vezérelve kővé változtatta őket kutyástól, lovastól. Majd egyszer csak viszaváltoztak, és ott volt az öccsük egy gyönyörű csajjal, aki ráadásul gazdag is.  Elindultak haza, de ők ketten megbeszélték, hogy megölik a fiatal testvért és elrabolják a lányt.  A középső fiú vágta le a sértett fejét, míg a nagyobbik lefogta a Királylányt, megkötözte és a lovára ültette maga elé. Az elkövetési eszközt megtaláltam, azt lefoglaltam. Az elmondottak alapján a királylányt egy szobában találtam. A kötelékeitől való megszabadítása után elengedtem. Későbbi, tanúként történő maghallgatására beidéztem.

A két testvért az Rtv. 33.§.(1.bek) alapján elfogtam, előállításukat megkezdtem, de rádión az ügyelet utasított, hogy azonnal menjek vissza a helyszínre, mert” csuda dolgok történtek!”

A helyszínen ott találtam a mentőt teljes személyzettel, akik csak csodálkoztak, hitetlenkedtek a látottakon. A királyfi az árokparton ült és a mentőtiszttel beszélgetett, aki vizsgálta. A Róka ott volt nem messze.

A mentőtiszt kérdésemre elmondta, hogy a róka valami növénnyel visszahegesztette a fejet. Ők ilyenről még nem is hallottak, nemhogy láttak volna. A róka a háttérben szerényen mosolygott.

A Rókát meghallgattam, aki elmondta, hogy varázserővel bír, de ehhez a tevékenységhez speciális növényi kivonat kellet, amit egy kígyótól szerzett. Kérdésemre elmondta, hogy a kígyó farkát megfogta, mire az a növényeket kiejtette a szájából. Így sikerült azt megszereznie. Azzal a királyfi nyakát mindkét vágási felületen bekente és összeragasztotta. Kérdésemre elmondta, hogy csak homeopátiás tanfolyamokon vett részt, egészségügyi beavatkozások végzésére jogosító engedélyekkel nem rendelkezik. Hacsak a jogsi megszerzés eü. tanfolyama nem elég ehhez, ezért a beavatkozása kuruzslásnak tekintendő. Tájékoztattam továbbá, hogy a helyszín megváltoztatása, a bűnjelek megsemmisítése bűncselekmény, márpedig eltüntette a holttestet. A gyógynövények megszerzése pedig rablás, ezért az Rtv. 33.§.(1.bek) a pont alapján elfogtam és a két testvérrel együtt előállítottam.

Jelentésemet tudomásul vétel végett megteszem

                    SzaPe

A bejegyzés trackback címe:

https://petiagya.blog.hu/api/trackback/id/tr7018349211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása