Peti agya

Peti agya

Kor

2024. február 22. - Petiagya

                A kor előrehaladtával jönnek a kórok is. Bár egy üzletben találtam már koromtalanítót! Azonban az örömöm hamar szertefoszlott. Kiderült, hogy ez nem az örök élet csodaszere, időutazni sem lehet vele, de még csak meg sem fiatalít. Egyszerű kályha tisztító tabletta. Az sem nagyon vigasztal, hogy egyre több nagynevű orvossal kerülök személyes viszonyba. A memóriámat Dr. Alzheimer felügyeli. A mozgáskoordinációmban sokat segít Dr. Parkinson. Bár nem vagyok felvágós, sima egyszerű betegségekkel is kibékülök.

                Ha boltba megyek, már annak is örülök, hogy azt tudom, hová indultam. A miértekre, már nem keresem a választ. Bár úgy érzem, hogy egyre csak fiatalodom, de a tisztánlátásom már rég nem az információszerzésen, hanem a szemüvegem tisztaságán múlik.

                A boltban már nagyobb érdeklődést mutatok a rosttartalom, mint az eladó lányok iránt. A vitaminok, gyógyhatású készítmények között jobban kiismerem már magam, mint egy gyógyszerész. A fogat-fogért kijelentést kerülöm, mert ha eszerint élnék, állandóan a rendőrségre kellene járnom a fogorvosok bántalmazása miatt.

                A legtöbbet forgatott könyv, nem a kedvenc regényed, hanem az orvosi szótár. A záró jelentéseid több helyet foglalnak, mint a szakácskönyveid.

                Amikor egy jó animációs film megnézéséhez gyereket kell lízingelni, hogy ne nézzenek pedofilnak. Amikor a retró szó a gyerek és tini éveidet fémjelzi, és a múzeumban viszontlátod a játékaidat.

                A közhelyet, miszerint az idősödés, második gyerekkor, a gyerekeim is alátámasztják, mert szerintük sokszor gyerekesen viselkedem. De mit veszíthetek? A „B” oldal ilyen. Ha újság kerül a kezembe, mindjárt a gyászhíreket nézem, és megkönnyebbülök, ha nem vagyok benne!

                Talán a legnagyobb előny a boldogság. A romló vese funkció egyre többször szólít egy kisebb fajta dolog elvégzésére. Ha teszem a dolgom, a remegő kezem miatt arcomra kiül a boldogság mosolya. És mivel elfelejtem, ezt akár óránként is megtehetem!

 

                Szóval, sokat megéltem, sok mindent láttam, tapasztaltam, és úgy érzem volt élet az éveimben!

 

 

      SzaPe

A bejegyzés trackback címe:

https://petiagya.blog.hu/api/trackback/id/tr9618337033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása