Peti agya

Peti agya

Jelentés 12

2024. január 24. - Petiagya

Meseország rendőrségi archívumából

                Szolgálatom teljesítése során November 11-én a Márton napi sokadalomban teljesítettem rendezvény biztosítói szolgálatot. 14 óra 21 perckor észleltem, hogy a Fő téren hirtelen kialakult csoportosulás tapasztalható, melyből segélykérés, káromkodás, hallható. Közelebb érve észleltem, hogy egy fiatal személy pálcával ütlegeli, egy autó ablakon behajolt idősebb férfi alfelét, miközben egy liba ugrál a jármű tetején.

Azonnal felszólítottam a személyt tevékenységének befejezésére. Mivel erre nem volt hajlandó, ezért a Rendőrségi Tv. 49.§(1)bek. a pontja alapján rendőrbotot alkalmaztam majd a 48.§.(1) bek. alapján megbilincseltem.

Mivel a helyszínen lévő liba folyamatosan támadott, ezért azt egy a helyszínen sülteket árusító személynek átadtam, hogy 14 napra helyezze karanténba, és biztosítsa az ÁNTSZ hatósági állatorvosának a vizsgálat lehetőségét.

A sértetthez mentőt hívtam. Annak kiérkeztéig igazoltattam és meghallgattam. Nevezett Döbrögi elmondta, hogy egy libatartási nézeteltérés okán bántalmazta immár harmadszor az elkövető. Először építőipari vállalkozónak adta ki magát, és akkor az elvállalt munka elvégzése helyett 25 ütést mért egyenlő arányban a jobb és bal farpofáira. Következő alkalommal homeopátiás szakembernek adta ki magát. A hatószer megfelelő hígítása helyett ismét 25 botütést helyezett az ülő testrészére, mellyen ezt a tevékenységet elvégezni amúgy képtelen volt. Ezt követően már megfelelő személyvédelemmel ment ki a lakóingatlanból közterületre. Ám csalárd módon a testőröket eltávolította mellőle, és így kezdett megint a bántalmazásba. Elmondta továbbá, hogy a liba mindig a helyszínen tartózkodott, és a cselekmény befejeztével az elkövető egy farktollat kitépett és a helyszínen hagyta.

A sérültet a mentőknek átadtam, akik a helyi kórház SBO-ra szállították sebtoilette-re, utókezelésre.

Az elkövetőt a Rtv. 33.§.(1)bek a. pont alapján elfogtam és a kapitányságra előállítottam.

Nevezettet igazoltattam. Megállapítottam, hogy Libás Mátyás fiatalkorú az elkövető. A gyámügyet értesítettem. Gonosz Mostoha gyámügyi előadó jelenlétében a gyanúsítottat meghallgattam, aki elmondta, hogy a sértett részére bértartásban tenyésztett libát, ám a kialkudott bért részére nem fizette meg, hanem a testőrsége tagjaival megverette. Ezért megfogadta, hogy háromszor adja vissza ezt Döbröginek. Közölte továbbá, hogy azért nem fordult a hatóságokhoz, mert nem bízott azok pártatlanságában.

Elmondta, hogy valóban építőipari vállalkozóként és homeopátiás szakemberként került a sértett közvetlen közelébe, bár ezek végzésére engedéllyel nem rendelkezik. Elmondta, hogy a hihetőség miatt e tevékenységeket valóban végezte is, bár csak alap szinten.

Közöltem vele, hogy testi sértésért, önbíráskodásért, állatkínzásért, kontárkodásért és kuruzslásért feljelentést teszek ellene. Mivel ezek után hangoskodni kezdett és megfenyegetett, hogy az általam mért ütéseket háromszor adja vissza, az ügyeletes tiszt elrendelte a közbiztonsági őrizetbe vételét a bűnismétlés veszélye miatt.

Jelentésemet tudomásul vétel végett megteszem

 

                                 SzaPe

A bejegyzés trackback címe:

https://petiagya.blog.hu/api/trackback/id/tr618310527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása