Peti agya

Peti agya

Jelentés 9 (Pinokkió)

2024. március 04. - Petiagya

Meseország rendőrségi archívumából

 

 

                Szolgálatom teljesítése során a Kerekerdő sarkát elhagyva épp a Pagony felé járőröztem, amikor egy nagyon darabosan mozgó személyre lettem figyelmes. A személyt igazoltattam, mely során megállapítottam, hogy gyermekkorú Pinokkió. Kérdésemre elmondta, hogy a nevelő apja faragta fából, egy jó tündér keltette életre, míg a lelkiismerete egy tücsök volt. Elmondása szerint semmilyen köznevelési intézménybe nem járt. A napjait egy ketrecben töltötte, nem mozoghatott, míg esténként egy idősebb hölgy látogatta, aki játszott vele. Az elhangzottak alapján feltételezhető volt, hogy a gyermek nevelését a szülő/gondviselő teljesen elhanyagolta, ezért biztonsági intézkedésként a helyi Gyámügyre bekísértem és ott az illetékes előadónak, Gonosz Mostohának átadtam.

                A gyermekkorú által elmondottak alapján, rövid adatgyűjtést végeztem, mely alapján a fiú lakóhelyét felleltem.

                A helyszínen egy asztalos műhelyt találtam. Az udvaron rendezetlenül volt fellelhető az alapanyag, a félkész és kész termékek. A műhelybe belépve még nagyobb rendetlenség fogadott. A levegőben füst, és vegyszerszag keveredett. Az asztalon különféle rovarok voltak megsütve, főzve és nyersen. Az egyik tányérban elfogyasztott tücskök maradványait találtam. Az asztalon fellelhető volt továbbá egy játék kalap és egy játék hegedű. A belső szobában a falon rengeteg apró vérfolt volt, mely az agyoncsapott repülő rovaroktól eredhet. Az ágy mellett feltalálható volt egy légycsapó, melyre egy sárga színű kerek tárgy és különféle színes szalagok voltak ragadva. Ebben a helyiségben volt egy kisebb ágy, ráccsal körülvéve.

Az udvarra visszatérve tovább szemlélődtem, amikor is egy idősebb férfi lépett ki az árnyékszékből. Az egyént igazoltattam, aki Dzsepettó névre kiállított személyi igazolványt adott át. Mivel idegesen forgatta a fejét a kert irányába, ezért megkértem, hogy menjünk arra. Pár méter után már látszott, hogy a kertben valamilyen növény termesztése folyik. A kézikönyvet elővéve megállapítottam, hogy vadkender és mák ültetvényt találtam. Az intézkedés alá vont Dzsepettó elmondta, hogy az épület az övé, a kerttel együtt. A növényeket saját felhasználásra termeszti. Elmondta továbbá, hogy asztalos lévén szeret farigcsálni. Egyszer egy idősebb hölgy kereste meg, miszerint készítene neki valami szép méretes fabábút. Ő ennek eleget is tett, bár méretesre az orrát faragta, nehogy már az a vén kéjenc banya megsérüljön. A banya aztán életre keltette a fiút, és az ő szobájában lévő ketrecben tartotta. Rendszeresen jött hozzá, hogy kedvét tölthesse a bábun.

Azt nem tudja, hogy a kora, az elfogyasztott kábítószerek, vagy valamilyen betegség miatt kezdtek hozzá beszélni a rovarok. A tücskök különösen idegesítették, és mivel a Discoveryn látta, hogy jó fehérjeforrások, hát rákapott az elfogyasztásukra. Valamelyik este meg egy színes ruhás denevért csapott le.

Elmondta, hogy ő is meglepődött az üres ketrec láttán, és elhatározta, hogy felkeres egy pszichológust, mert „tiszta szeretne lenni”.

                Az ügyeletet értesítettem, hogy bűnügyi helyszínelőket kérek a terület átvizsgálására, a nyomok rögzítésére. Nevezettet kábítószer termesztésért és birtoklásért, kiskorú veszélyeztetéséért és személyi szabadság korlátozásáért elfogtam, majd előállítottam, ellene a feljelentést megteszem.

                Jelentésemet tudomásul vétel végett megteszem

 

                        SzaPe

A bejegyzés trackback címe:

https://petiagya.blog.hu/api/trackback/id/tr8118345601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása